donderdag 4 mei 2017

Quiltcafé op vrijdag 12 mei, twee praktische tasjes


Ik begin met een mededeling van praktische aard. Veel dames zijn gewend aan het quiltcafé op de eerste vrijdag van de maand. Dat zit in hun systeem. Morgen is een uitzondering. Ik heb het quiltcafé vanwege bevrijdingsdag verplaatst naar volgende week vrijdag 12 mei.
Ik hoop dat ik Uw schema niet al te veel in de war schop.

Dan iets heel anders. Ik maak van de gelegenheid gebruik om twee praktische tasjes voor het transport en het opbergen van quiltspulletjes te promoten.
Beide tasjes zijn in pakketvorm en uiterst geschikt om als pakket te versturen. Het verschil zit hem voornamelijk aan de buiten kant. De ene is een Toile stofje en staat hierboven afgebeeld. De andere buitenkant is een Singer stofje en staat hieronder. De binnenkant is een binnentasje  met praktische opberg mogelijkheden voor quilters.
De kosten voor de beide pakketjes zijn gelijk. Het pakketje is 12,50. De porto is 2,34. Samen is dat 14,84 euro.
U stuurt een mailtje naar rietjevanslagmaat@gmail.com en de rest gaat vanzelf.

Ik hoop velen van U te mogen begroeten in het quiltcafé op vrijdag 12 mei.


Geen opmerkingen: